uppdatering!

Hmmmm!



Det var minsann ett tag sen jag uppdaterade denna blogg. Att blogga har varit bland det
sista som snurrat runt i mitt huvud den senaste tiden.
Huvudet har gått på högvarv med tankar av alla dess slag.
Jobb? Privatliv? Vägval? massa skit!
Aj aj aj..

Ska även inte sticka under stolen att det har funnits trevliga stunder den senaste tiden.
otroligt trevliga sånna! Har lärt mig att man borde nog ta mer vara på de tillfällerna
som tilldelas för vem vet ifall det kommer flera sånna? Inte jag iaf....

Jobbet har utvecklats i stormsteg! Jag kom på mig själv sitta kl fem på morgonen härromdagen
för att plannera in det sista inför möten som jag skulle ha samma dag! det måste finnas en spärr.
det finns en spärr men varför hittar jag inte den? :S sjukt märklgit!
Tur som det är så vet jag och märker även av mina chefers tacksamhet för mina jobb resultat..
Sweeet! Me like!

Möte imorgon kl 12 med Mathias från Jägermeister, ska bli nice.!
Den 3:e Oktober kommer Play.Bar att ha ett Jägermeister event!
Det kommer att delas ut coola prylar, schyssta erbjudanden och go musik!
Kom och stick in huvudet! :)

Nej nu väntar sängen!!


Jag vill....  Jag hoppas....


Yours Sincerely  / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0