Ett tag sen nu....

Jisses!!






Det känns som att en uppdatering skulle sitta på sin plats (igen)...
Jag kan väll ärligt talat säga att denna månaden som varit har nog
varit bland den mest händelserika månaden i mitt liv..
Både privat och i jobbet..
Finns mkt att säga men dock en hel del som inte är relevant för tillfället.
Men det kanske är lika bra att vissa saker bara är "minnen". Det vore ju synd
ifall man upptäcker att vissa saker inte fungerar och sen att det skiter sig.
Lika bra att sluta på topp... Men jobbet går före just nu. Visst är det inte kul
alla gånger men fan, jobbar man så tänker man mindre.

Jag kan ärligt säga att jag jobbat en hel del de senaste veckorna. Både i och utanför
baren.. men jag ska inte klaga, jag älskar ju det jag gör så varför sluta? Men en pause
skulle nog sitta fint. Funderar på att sticka iväg någonstans i nästa vecka.. Det hade varit
såååå skönt. I rätt sällskap! Stänga av mobilen och bara va. Jag har lyckats göra det
vid två tillfällen de senaste 3 månaderna. Och det var sååå värt att, riktigt jobbigt om
man är ensam. Man känner sig typ stressad över vad man gått miste om när man är
ifrån kopplad. haha. men i rätt sällskap som sagt, fy fan va nice de kan va..

I lördags så hade jag mitt första event som barchef.. Det blev riktigt lyckat! Mkt folk och sprit
såldes som fan! Sweeeet!! Alla som jobbade gjorde kvällen så mkt bättre, alla var skit duktiga.
Patrik var i Göteborg så jag fick dra i trådarna i baren, men jag tycker att det funkade
riktigt bra...

Håller redan på att plannera in nästa event. Det blir förmodligen ett till jägermeister event
i slutet av denna månaden, eller kanske i början utav nästa.  Får se ifall det funkar en gång till.
Hoppas hoppas hoppas.. Men jag har lärt mig att jag brukar hoppas på för mkt så jag
ska nog inte hoppas helhjärtat. haha...!
Förhoppningsvis så kommer även Bols, Sourz och Bacardi till Play.Bar också..
Den som lever får se :)

Well well, det blev inte mkt men orkar faktiskt inte skriva mer ikväll!
Men förhoppningsvis så dröjer det inte lika länge till nästa inlägg. Haha!


Ärlighet varar längst!


Yours Sincerely /  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0