Boyakasha!

Sicken Helg..

Nu framöver så kommer det hända mycket i lilla Karlskrona.
Satt i möte halva dagen igår och bokade in några nya events
för hösten, vintern och nu i vår.
Kommer att bli sweeeeet. =)

Fick dock en mindre kul överraskning i lördags. yaaay ^o)
NOT:......

Ikväll blir det jobb igen, ovanligt. haha.. me like!
Kom precis hem från en fika på Coffeehouse som spenderades
med Tommy, Eke och Sara. Awsome... Höll nästan på att glömma lilla
Straussi också! :) Sry bro..

Det händer allt för mkt runt mig just nu, vill någon ta hand om lite? typ ställa upp som
min assistent? :P hehe,, FAN va sweet det hade varit att ha en sån. GIMME GIMME!! :D

Nej nu måste jag göra mig iordning inför jobbet. Ses vi inte ikväll så hoppas jag
fan vi ses till helgen! ;)

Puss och kräm

Your Sincerely /  D

Kommentarer
Postat av: Catrin

WHICKED!!!!!!!!

2009-10-27 @ 18:38:17
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0