Söndag...

Fy fan, Söndagar is a bitch!!
kan inte sluta tänka på alla söndagar vi spenderade
ihop. Our Thing.. Själva tanken att det inte kommer att bli flera sånna
tillfällen får mig att bli tom! ihålig.
Jag vet inte varför det som hände hände, jag antar väll
att på något vrickat sätt så var det som du ville.
Att bara höra på mig själv får mig att vilja ge mig själv
en örfil tio gånger om!
Känslor försvinner inte bara sådär fuxflux. men minnena finns
för alltid, Hittade en bild på Claras Bilddagbok som fick mig att
komma ihåg saker. satan!!

Lördagen var dock helt okej, hade kul med nära och kära..
Men det är konstigt att det ALLTID kommer upp på tal..

När kan man egentligen glömma? Vill man glömma??
SUCK

Your Sincerely / D

Kommentarer
Postat av: Cina

Vännen... Inte lätt o glömma saker o ting bara så där. Det tar sin tid! Men det kommer bli lättare, looovar :)



Kram Cina

2009-06-07 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0