Sjunger ni verkligen om studentens lyckliga dagar?



Oj oj oj oj oj, vilken besvikelse. Gick ut med Malin, Micke och
Pian för att ta en öl och kolla på alla glada studenter för att
få en glimt av lycka i ens tragiska liv. men vad ser man?
Jag skojjar inte om jag säger att det satt 15 studenter på Nivå
och drack!! Whats up with that?!?!

Kommer ihåg när vi tog studenten, då var vi ta mig fan på en annan nivå.
Fest i flera veckor innan mösspåtagningen, på tal om det så hittade jag
en massa bilder från den tiden och hittade en bild på lina från en fest hos
john som jag inte äns visste att jag hade, haha, sjuuukt..

jag tänkte lägga upp den men tror du vill godkänna den först ;) hehe..

men åter till studenterna, ni måste festa!! Ta mig fan, ni tar bara studenten
en gång!! visst vill man komam ihåg sin studentskiva men det är därför gud
uppfann kameran! ta bilder ifall ni är rädda att ni inte kommer att komma ihåg.
Haha, ifall ni skulle tappa kameran på fyllan så suger det säkert men va fan..
SUP IT UP!!! :) Boys, put on your suits and grab a lady,, :) well well..

måste säga att det kändes lite konstigt i början men sen kändes det nästan rätt
igen. weird..  =)
Puss

Yours Sincerely /  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0