Midsommar.....

[kl.06:52]

Sitter i köket och lyssnar på Anthem från Chess musikalen
och har konstaterar att jag har förmodligen har lite sömnsvårigheter.
Efter 12 riktigt stressiga arbetstimmar så borde man iallafall känna
sig lite sliten, eller ja, sliten känner jag mig ju men inte trött!! :/

vet inte om det beror på stress eller denna j*vlar återkommande
mardrömmen som funnits där varje natt i en vecka nu, ifall jag inte
sover så vet jag ju med all säkerhet att den inte kommer inatt iallafall.
kanske borde inskaffa mig en sån där drömfångare. värt ett försök?

Midsommar... vilket påhitt! likadant varje år. stress över vart man ska?
med vilka? har man köpt allt? Jag hade allting planerat, skulle ut till
Tjurkö men blev inget med det, sen så trodde jag att jag hade det
fixat: kompisgänget! men slutade med att det också sket sig, vissa
ska till Öl-land och andra på annat håll. Well well, sånt som alltid
löser sig men känns som onödig stress! tror inte att jag behöver
mera stress i min vardag. Det hade varit skit nice ifall man skulle
upp till Lysekil och överraska dom där uppe men iom att jag ska jobba
på Söndag så känns det som att jag bara hade stressat igenom hela
midsommar firandet och sen så vet jag inte riktigt hur jag skulle ta
mig dit/hem... Som sagt så suger det att man inte har bättre planering!!

Önskar er alla en Glad midsommar!

Yours Sincerely / D

Kommentarer
Postat av: Cina

Kom hem till oss =) Kram Cina

2009-06-19 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0