Helgen..

Jaru, vart ska man börja?  :)

Fredagen så blev det lite små fest hemma hos mig med John, Madde och
Steffi. Dricka gott i gott sällskap med spelet "Med Andra Ord" är aldrig fel! :)
Men att kvällen slutade på despiraten ska vi kanske inte prata högt om. haha!

Lördagen var jag inställd på typ 13 timmars jobb pass, men icke, dagen började
med att jag försov mig lite och va lite skraj att jag skulle få skit för det, men
istället fick jag dagen ledigt, Niiice! 10 minuter efter det glada beskedet så drog
Mossberg med mig till långö. Helt okej förutom att jag tror att jag snoozade till lite
och glömde smöja in mig, aj aj! =/ Dumma David....
Fast sen så fick jag hoppa in lite på jobbet iallafall på kvällen och slutade inte förens
kl 01:00 typ. men men, Fick trevligt sällskap hemma sen av Micke, Pian, Fanny och
Maria... som sagt, Något gott att dricka och fint sällskap är aldrig fel. :)

Söndagen gjorde aj aj på solbrännan, haha,, don efter person..

Nu har äntligen Kenneth och Malin kommit hem :)
efter tvp veckor ensam i lägenheten så har de kommit hem från Torhamn.
Visst kan dom säkert behöva lite semester, men det är ju ensamt här :(

well well, Nu ska jag dricka lite kaffe och lyssna på soft musik..

Your Sincerely /  D


Kommentarer
Postat av: lina

uppdaterar bloggen lite dåligt =P Klaga inte på mig. waaaah...

2009-07-11 @ 11:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0