Yttligare en kväll i vinets tecken



Gårdagen spenderades som vanligt mestadels på jobbet,
Jag trodde verkligen att min sista vecka där skulle vara förra
men icke sa micke! =) Jag ska tydligen jobba i KÖKET!!  denna
veckan. Det läter säkert jätte konstigt att höra det från mig men
det är ganska skönt att slippa jobba i den baren, Haha..

Men klart man ställer upp, synd att sätta kompisarna i skiten för att
man är trött på vissa andra! =/

Kvällen fortsatte i Vinets tecken efter jag slutade. Steffi, Stina, Lina och Maria
satt i lägenheten och väntade på mig sen drog vi ner till Stummhomen kl 23
med lite filtar och Bag in Box :)  Sweet Sweet! Oh Yes!

På tal om stumholmen!
Check this out!

http://www.aftonbladet.se/sommarisverige/article5460787.ab


Sitter nu i köket efter jobbet och väntar på att mina nya roomie ska komma hem.
Komsi komsi, Kss kss! =)

Hoppas veckan blir bra..

Yours Sincerely /   D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0