Sweeeet!


(Detta är INTE Play.Bars nya logga, Hittade bilden
på nätet och tyckte den passade in) =)

John och Johan kan dra åt helvete! =)  hehe! Inatt stack dom till
soliga Magaluf! 9 Dagar! 9 jävlar dagar på en ö med för mycket
sol och för billig dricka!! Kul för dom.. Men jag är inte bitter....

Jag vill också åka iväg!

....:::*SUCK*:::....


Well well, yttligare en dag på jobbet, fan va trött jag är på skiten nu..
Till råga på allt så får jag ta mig fan ALLTID dubbelpass på onsdagar,
fredagar och lördagar!! Så trött på att..
Men tiden innan jobbet idag var väl spenderat..

Längtar tills Play.Bar öppnar igen! =) Fan va vi ska ha kul..
Premiären blir förmodligen den 5e eller 7e Aug.
Be there or be square!

Det blir förmodligen ut en liten runda efter jobbet imorogn, hoppas
att man träffar lite roligt folk..
Så vi kanske ses ute?!  =D

Ha ett bra underliv,

Yours Sincerely /  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0