Man in the mirror.....




Det var ett tag sen jag uppdaterade så man kanske ska
summera veckan som gått? Nah, det har varit som vanligt..
jobb jobb jobb jobb jobb och jobb typ.
Var ute en sväng i Onsdags, relativt kul faktiskt :)
Var ute en sväng i Torsdags, Ganska kul det med..
Var ute en sväng i Fredags också, GALET!!! :O
Inte lika kul att jobba dagarna efter men men,
Kung på natten, Kung på dagen!! Lev som du lär!

I Lördags jobbade jag i Ronneby på bröllop i baren,
Var väldigt fint, men det gjorde så hjärna och hjärta
gick på högvarv. fråga mig inte varför men det var jobbigt!
Händerna skakar fortfarande..

Efter bröllopet stack jag till Hasslö mitt i natten för att prata
av mig, men det slutade med flaskan igen, haha..
fan va dåligt av mig, Fy David...

Kom precis hem och ser ingen mening med att sova!
Visst hade det varit skönt att träffa John Blund men
tror jag ska duscha av mig och dra ut och gå en sväng.
det är nu man önskade att hunden var kvar här så man
hade sällskap. haha.. tråkigt att gå själv.!

well well..

                                            I'm Starting With The Man In The Mirror
                                                I'm Asking Him To Change His Ways
                                                                      Take A Look At Yourself,
                                                                   And Then Make A Change


Yours Sincerely /  D

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0