06:28

Fän..

Sömnproblemen är nog tillbaka, why?  I hate sömnproblem!
Efter dubbelpass hela veckan så kanske man borde vara lite trött?
Kroppen är hur sliten som helst men hjärnan vill inte vila utan den
går på högvarv..
 
jobbigt läge!

Jobbar veckan ut på Coffee House sen så tar jag semester.
jag funderar på att åka iväg, vet inte vart ännu men mobilen ska vara avstängd
iallafall.. haha, hade mobilen varit avstängd i en vecka så hade jag nog
gått på väggarna tillslut. Sjukt hur beroende man har blivit av mobilen.
Nej nu ska vi inte gå in för djupt på denna diskussionen! Haha..
Jag har några resemål i sikte men vi får se vart det bär av..

Sen när "semestern" är slut så är det dags för mig att gå tillbaka
till mina rötter. Play.Bar!! Det kommer bli sjukt skönt.
Hoppas på det bästa iallafall..


take your time, dont live too fast,
troubles will come and they will pass.
go find a woman and youll find love,
and dont forget son,
there is someone up above.


                                                                      Det kändes skönt samtidigt
                                                                      som jag ville ta mitt liv....



Yours Sincerely /  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0