Nya tag..

Jag antar att det förmodligen är dags för en liten uppdatering
i denna sjuukt slöa blogg..
Men det finns starka anledningar till varför den har stått såpass
stilla som den har gjort. Play.Bar har tagit större delen utav min tid, såväl min lediga som
när jag faktiskt jobbar. haha!

De senaste dagarna har varit sjukt nice.
Igår hade jag ett möte med Berntson ang Play.Bar och det gick sjukbra!
Ni märker vad jag menar i nästa löne helg! =)
Den som väntar på något gått....

nu hinner jag faktiskt inte skriva mer då min leverans från Carlsberg kommer nu.
JOBBIGT!!

Den kärlek jag en gång hade till Göteborg tror jag har vänt till irritationer och
en mer hatisk känsla..   me don't like!

Arriverderci

Yours Sincerely  /  D

Kommentarer
Postat av: Bella

mmm Göteborg är minsann inte någon bra stad ;)

2009-08-30 @ 21:10:52
URL: http://bellanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0