Jobbisch!

WORK WORK WORK!!



Dagen har väll i princip varit som alla andra dagar,
träffat Micke, lite häng på Play.Bar och fått reda på att
man ska jobba samma dag som man trodde att man
skulle vara ledig. Men de gör då rakt ingenting, jag
behöver timmarna/pengarna.

Ägaren lät väldigt intresserad
när jag lämnade in mitt CV på Monte Matre idag. Synd
bara att min mobil  FORTFARANDE inte funkar.. Men
det gör den snart, så till alla ni som är irriterade på att
ni inte får tag på mig, This one is for you guys: Den som
väntar på något gott... ;)
Haha!

Snart blir det middag hos min käre Mor, alltid lika trevlig.
Men som jag ser nu när jag kollar på klockan så är jag altid
lika försenad. F*n också! Men men, jag får gottgöra det på
något sett, typ diska hos henne efter maten eller något. Haha!

Sen så blir det att jobba på Play.Bar, Kul som fään!!
Jobbade där igår också, det var inte lika kul. Det
kom inte en kotte på typ 2h. så ajg ringde min käre granne
Snygg-Johan som skrämmde vettet ur mig när han kom
och smög sig upp på mig (inte för att jag hade något vett
att skrämmas ut men det lät bra, Haha!) Hoppas det kommer
mer folk idag. 

Nej nu måste jag kila så inte morsan slå ihjäl mig, =)

Dagens citat utdelas till Ek när han vaknade upp från
sin tupplur : "Va fan! Vart är Fredde?! Han skulle ju tattuera
sig klockan tolv och nu är klockan halv sex. tror du dom
stuckit ihjäl honom med nålen David??"
   

Yours Sincerely /  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0