Party All Night Long...

Sicken kväll, gårdagsnatten var galen. CRAZY!! Kvällen började som
vanligt hemma hos mig, ibland kan det vara lite drygt att bo såpass
nära allting, det blir så mycket att städa då. haha! Men men, åter min
så oerhört vackra beskrivning om gårdagen. Jag, Micke, Pian, Ek,
Emil, Sambon och vårt födelsedagsbarn Jens satt och drack till soft musik
tills vi stack ner till Playan. Satan i gatan va vi fyllde Jens, Hysteriskt kul! :D
Men vi hade alla kul, även jens. 
Fick besök av mina kära kollegor från Waynes också, de va najs. tack för 
besöket. Tss.
Resten av kvällen pallar jag då rakt inte skriva om, låt oss bara säga att
det var en galen kväll. ;-)
jag vaknade iaf upp med Jens, Irina och Sanne till ljudet av att 80-tals rock
från sambons rum. nyfiken som ajg var så såg jag att dom redan va på
gång med flaskan igen.
*suck*
Jag som försovit mig till träningen satte mig och joinade dom en stund sen
var det Coffee-time..!

Kul att träffa john igen. Välkommen ut i det fria igen.. =D

Nu sitter jag med Emil och Ek och bara lyssnar på deras samtalsämnen.
Här kommer några citat;

".. Haha, fy fan va coolt! Ungefär som att cykla utan hjälm. Man får inte
men man gör det ändå...."

Nej nu ska jag inte avslöja för mkt detaljer, då blir grabbsen sura. ;)



hoppas ni andra har en go Torsdags kväll. Snart blir det Foxen.

Yours Sincerely  / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0