Manlig Kärlek....!

Fy för fan. Morgonen är då inget som står mig högt upp på favorit-listan...
Somnade inte så tidigt som jag önskade igår, tror John-Blund hälsade på
någon gång vid 03:30 tiden.. Men men, det får inte gå ut över dagen cause 
I got alot to do.. ska försöka fåtag på Jens, ikväll blir det ju flaskan. Hell-Yeah!!

Vaknade idag till min stora förvåning att lägenheten var full av människor.... :O
fr v: Tim (killen men den bredaste Karlskronitiska dialekten), Fredde (min käre
sambo/kollega/extra mamma) och Ek (...ibland undrar jag vad killen tänker på/med...) 
Hahaha!Men jag ska inte säga ngt. Jag vaknade ju trotts allt ensam idag, det verkar
det ju dock onekligen som att Fredde gjorde. Fuskigt!! Inget slår manlig kärlek,
hahaha! Enjoy Boys..
 




Yours Sincerely / D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0