Kung på natten, Kung på dagen..??

Lördagskvällen startades hemma hos Micke,
då det bjöds på otroligt god kyckling och potatisgratäng.
Mumma...
Synd bara att en viss jycke inte kan hålla sina käkar i styr,
vilket resulterade i att vi fick mindre kyckling på våra tallrikar..
inte kul, men men, ingen mening att hänga läpp när man
trotts alla odds är ledig på en LÖNINGS-LÖRDAG!!! Det var
 nog minst ett halvårsen  något sådant inträffade. =)

Sen bar det av till Play.Bar där jag mötte upp alla mina
polare. kvällen slutade inte på något som som hellst dåligt
sätt. Efter många drinkar och shotts på Statt så bestämde jag
och John oss för att ta vårat fylle käk sen direkt till sängen..
Jo jo du! inklampandes i min lägenhet kommer mina kära
och en aningens berusade kollegor Agneta och Catta.
Natten slutade dock med att alla trängdes i min säng.
haha!! morgonen därpå så var det dags för David att
kila iväg till jobbet men får se till min stora förvåning att
Johns lillebror Calle hade däckat utanför min yttedörr, haha!!
Dagens ungdommar!!

Ja visst var det tungt att jobba idag men man måste både
 vara Kung på natten & kung på dagen!!



Sambon ville också vara med och morgonkela!!


Yours Sincerely  /  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0