Framtiden..

Godmorgon/Godmiddag/Gokväll, Bestämm själv...

Fan va arg jag blir, jag hade kanske suttit och skivit i 30 min
på mitt så oerhört fina inlägg, så trycker jag på förhandsgranska
för att läsa igenom det, jag blir skit nöjd och trycker på "tillbaka till
inlägget" för att publicera det, och vad händer??
Jo, allt är putts väck, om gud hade hört den ramsan som komn när jag
insett att jag var tvungen att skriva om alltihop så hade han gett mig
en enkel-biljett till helvetet direkt, utan tvekan! S*tan också!
(Till Micke: nu är jag på "Sallad?!, Jag har itne köpt någon jävla sallad!" 
nivånx5) 
Nu så kommer jag bara ge er dom viktiga bitarna ur orginal inlägget.
- Pappa flyttar snart till Göteborg och frågar ifall jag vill följa med
- Jag känner mig kluven
- Pappa säger att han kan betala mina studier på Cocktail Skolan
- Jag känner mig kluven igen, kommer jag jobba inom bar i hela mitt liv?
  om jag itne gör det så är det ju bortkasstade pengar.. tid är liksom pengar
  (fast å andra sidan så vem fan har brottom /M) haha!
- Min föräldrar vill mer än gärna se mig plugga och jag känner mig dum som
  gör dom besvikna. Hmm.

Hur som helst så pratade jag också om gårdagen, här kommer det i en
snabb-version. haha!

Gårdagen:
 Började med att käre Micke kommer och väcker mig genom
att typ skrämma mig och ta en massa foton på mig, (jag känner
mig så kränkt, haha) sen så gick jag, Micke och Jox på cox till Waynes
för att prata om absolut ingenting, det kan behövas somtimes.
sen så gick jag hem för att plocka iordning lite hemma. och till min
stora förvåning så knackar det på dörren, eller ja det var ju inte så förvånadsvärt
med den som knackade på var då en överraskning. Reebook. (Rebecca).
Hon hade precis kommit hem från Lund så hon övertalade mig till att gå ut,
jag som för en gångs skull hade tänkt att ta det lugnt. men men, jag får väll
vänta tills hon har åkt igen. haha!! Vi gick iaf upp till mina grannar:
Hyper-Anders, Hyper-Elliot, Hyper-Calle och Snygg-Johan som hade
Hyperfest. Riktigt trevligt att träffa så många nya ansikten. Men snälla Rebecca
fick mig att känna mig riktigt korkad efter att hon skämtade och sa: "David, har du
tänkt på en sak? Alla här på denna festan pluggar på Hyper Island, förutom du och
jag, men jag pluggar i Lund.så man kan säga att alla pluggar här utom du. Du är
bara den killen som serverar öl när dom vill ha lite kul." det var ju inte illa menat
från hennes sida men det är ju sant! Oh My God! Jag måste göra ngt med mitt
liv, typ NU! =S  Ju just det, jag blev lite smått utskälld av en tjej för att jag hade
bjudit ner hennes tjejkompisar från Gävle till min lägenhet. hon hade dock ingen
aning om det så hon letade efter dom i typ en timme, jag kan förstå att hon var lite
arg men då för tillfället så tyckte jag det var lite kul. tss.

Men me, kvällen slutade lyckligt iaf, och det är ju det som räknas. 

Ikväll blir det jobbpå Play.Bar och jag hoppas vi ses. =)


Nu så kom precis bröderna Ludwigsson hit, fan va lika dom är, Haha!


Nu ska ni få höra en skit fin festar låt. den är skit go efter några drinkar. haha!
Lyssna och njut.



Yours Sincerely /  D

Kommentarer
Postat av: Freddie Bandana

Tja david min lilla sambo. sitter här nu, har slutat jobbasomdu vet å läser din blogg.. vill bara säga : tycker verkligen du ska plugga.. nu låter jag visseligen gammal men fan vad jag ångrar att jag inte började plugga.. nu kommer jag förmodligen aldrig göra det.. du borde verkligen ta tillfället i akt om nu din far betalar.. å sen vill jag säga att ha ett serveringyrke är fan inte fel. att servera andra, att ge folk vad de vill ha är dte bästa man kan ha.. iallafall enligt mig.. nu ska jag sova puss

2008-10-12 @ 04:19:27
Postat av: Irina

Hallå din gamle räv.

Det är väl klart som fan att du ska till Göteborg och plugga, speciellt när din far betalar. Så vad fan väntar du på?! Inte många som får ett sånt erbjudande. Du kan ju alltid hälsa på oss här nere.

När fan fixar du din jävla mobil?!

2008-10-13 @ 17:39:28
URL: http://goldfuck.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0