Första Utmaningen..

Första utmaningen kom från Mickey-Micke:

Jag vill...

Heta: Af Bennedict
Bo: New York
Göra: Steka typ
Jobba med: Driva nattklubbs imperium
Äta: Något gott från grillen
Avsky: Ni vet vilka ni är..
Dricka: En fin Mojito med mycket lime en varm sommar dag
Se på för film: Jag gillar typ verklighets baserade filmer & Galenskaparna
Kalla någon: Jävla barba-pappa
Slå: Varför ska man slåss?? :)
Ska hända: Cocktailskolan om allt går som det är tänkt


Jag vill inte...
Heta: Sven-Anders
Bo: På Landet, jag måste ha människor runt mig.
Göra: alltid tråkigt att såra en vänn
Jobba med: vård eller städare
Äta: typ överkörda saker
Avsky: Speciella Människor men i can't help it
Dricka: Riktigt mörk öl, riktigt äcklisch
Se på för film: typ tråkiga musikaler
Kalla någon: Lögnare
Slå: som sagt, Varför ska man slåss?? :)
Ska hända: dom som står mig nära..


13 snabba just nu!
Fisk                       Kött
Hat -                      Kärlek
Plugga -               Jobba
Energi -                Ta det lungt
Varm dag             Kall Natt
Nudlar -                Pasta
Hyrfilm -               Bio
Cosmopolitan  -
Redbull Vodka
Kaffe
-                  Te
Hund -                  Katt
Hårt -                    Mjukt
Pub -                    Nattklubb
Karatefylla -       
Berusad


Yours Sincerely /  D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0