Bloggens oskuld försvann idag, typ.

Nemen god dag, välkommen in till David´s blogg och numera första inlägg:)
Men jag kände att jag skulle skydda er ifrån hans ointressanta vardag och skulle skirva åt honom
istället, eller? Kanske. Typ...
Mjo han har ju numera även han förstått att det är dags att vara helt öppen med sitt liv,
även om varken han eller jag egentligen har något egentligt privatliv men tanken är ju fin,


Ni som inte vet vem han är kommer sakta men säkret lära känna honom här,
men en sak, ha aldrig bråttom när david är inblnandad. Klockan är inte hans bästa vän
någon närmare presentation av honom tänker jag inte ge faktiskt... typ

Och nu när vi ändå är igång så vill jag passa på att önska Jens, vår älskade vän och wingman
grattis på 20årsdagen, eftersom klockan inte är Davids bästa vän så har han ingen som helst
kontakt med almenackan:) Grattis Jens! :)

Nej nu får vi se om hans lyckas klämma fram något själv oxå, och eftersom vi alla som känner
denna unga man pojke så tycker han ju om göteborg och allt där omkring av någon j*vla anledning.
Så här infogar vi ett klipp med denna satans dialekten.



/Michael (MrJetset.Blogg.se)

---------------------------------------------------------------------------------


Jaha, då har man blivit lika modern som alla andra snören här i världen och skaffat
sig en blogg. Jag hörde häromdagen att folk blir rika av att folk läser sina bloggar men
det är väll inget som jag förväntar mig direkt, haha!

Vad ska man skriva då?
"Käre dagbok..." Nah, skulle inte tro det.
Jag måste dock be om ursäkt till käre Micke, han som hjälp mig att skaffa fram denna
underbara blogg. han tyckte (utan min tillåtelse) att han skulle få skriva mitt första inlägg, vilket
han också gjorde men uppenbarligen så har vi inte riktigt samma musikstil då han enbart publicerade
Spice Girls - Spice Up Your Life. Men lugn micke jag ska publicera din, som en tribute typ. :)
Sitter just nu hos Micke med Jens och chillar, om exakt 1h och 3min så fyller vår käre Jens 20.
Det tåls att hurra för, men det får vänta tills imorgon.

 Your Sincerely / D


Kommentarer
Postat av: ÅHH!!!

TYP, TYP, TYP, TYP.... TYP..

2008-10-26 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0