Ett tag sen..

Hej Hoppsan!!



Jovisst har det varit ett tag sen jag bloggade nu men
det har sina förklaringar. Jag har varit ute med John,
Ricci och Jens hos Johns farföräldrars stuga mitt ute
i ingemansland!! Riktigt skönt att komma bort från stan
ibland. Vi fiskade och lagade
mat som vi fångat och plockat själva. Satan va mycket
trattkantareller vi hittade. =) Mumma!
Sen så har det varit mycket jobb nu i dagarna så jag har
fan inte haft tid att blogga. Vilket jag många gånger
har fått höra av paret Micke och Pian. "Vi hatar oseriösa
bloggare".. Men men, hoppas att dom blir nöjda. :) hehe
Dagen har fått en oerhört bra start:
Vaknade av min käre sambo och sen somna om för att
i sin tur vakna och ta en fika med Micke, Love you man!
Det du säger stämmer, vi måste hitta mer tid till varandra...
Sen blev det en runda till Systemet för att bygga upp samlingen..
=) Me like..

Kvällens planer blir följande: Hämta mina kostymer hos Pappa
för att sen åka ut till Rebecca och fira henne.. Grattis på 20 års
dagen Tuttefitte.. =) sen in till stan igen för att jobba i baren på
Play.Bar..

Fick redan på att Fredde ska flytta, Känns riktigt tråkigt men om
han säger att det är dags så är det väll rätt antar jag..
All lycka till dig och hoppas att du får det bra, vart du än landar.
=) 

Nej nu ska jag ut en vända på stan igen.. 


                                                         Some people talk when they
                                                                                    should litsen..


Yours Sincerely /  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0