Det tär på kroppen...

Jisses!
Jobbade igår i källaren på Play.Bar när vi hade trance-kväll.
Själv så var jag inte så pepp men efter några energidricka
så var man fit for fight!  Gott mos!
Efter jobbet och städningen och allt sådant så satt Jag,
Johan, Patrik, Smulan och Tjuren kvar en stund och
snackade lite skit och vips så var det jätte ljust utanför
och människor gick till jobbet när jag inte äns hade lämnat
mitt. Folk kan tro att det skulle kännas lite små konstigt men
man vänjer sig, Haha!
Lite smått onyktra så bestämmde vi oss för att gå till Waynes
och käka frukost. Stackars Malin som fick oss högljudda
pojkar så tidigt på morgonen. Sorry... ;)

Efter det så vandrade jag hem till min Pappa och kollade
på nattens NHL match i repris. :) precis som vi gjorde
när vi var mindre. Minnen!!

men när klockan närmade sig lunch så kände jag verkligen
hur John Blund slog mig med en klockren höger så jag gick
hem och vilade. hehe!

Nu bär det snart av till min Habibi för lite födelsedags firande..
Grattis Habibi! Sen blir det till att jobba på Statt Nattklubb..

Ha det gutt..

Yours Sincerely /  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0