"Bara ta en öl...."

Bakis? Neeejdå!

Onsdagen började som alla andra onsdagar med att man
frågar sig själv "Ska jag ut ikväll??" svaret blev ett nja..
Hursomhellst så började kvällen jävligt chill faktiskt.
Jag, Ludde, John och Brorsan satt hemma hos mig
och tog ngn öl och lyssnade på väldigt stor blandning
av musik. allt från techno till Lill-Babs. Haha!

Hade det faktiskt väldigt trevlig ute, det var lagom mycket
folk och lagom mycket alkohol i blodet.. :) John sov
över som vanligt och jag fick hjälpa lille Jox hem, stackars
liten, han hade blivit fylld av sina chefer,, Fy er! (haha!)

Tur som man har så var man inte lika bakis som lille Jox
idag, jag har fan varit ganska effektiv idag, jag har:
* TagiT en kaffe med Johanna på tågstationen innan
   hon for iväg till Växjö.
* Umgåtts med Michael och tagit en fika med honom
   på Waynes.
* Även lyckats få upp Jox från sängen och dragit ner honom
   till Waynes. "Håller inte den ungen käften snart så kommer
   hon inte leva till sin 3års dag!!"
haha! Där är du go Jocke..
* Lagat mat
* Träffat John
* Och nu ska jag träffa Johanna med John nere på Play.Bar
   och ta mig ett glas Juice. ;-)

Kung på natten, Kung på dagen!!!



Jag var bara tvungen att lägga upp en bild på
bakis Jox, Bara en 30 minuter sen till vår kaffe...

Yours Sincerely /  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0