Utmanad av Pian


Jag på Time Square 00:02 Nyårsafton bland 1 100 000 andra pers.. =)

Bäst man skriver denna utmaning så man itne blir
biten nästa gång man träffar henne... hehe...

Here we go:
Dom regler som gäller är: Länka till den person som har
utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
Berätta 7 saker om dig själv, båda alldagliga o oväntade. Utmana
5 personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn o l
änka till deras sidor. Låt dessa personer veta att de har blivit
utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.

- Jag funderar på att plugga vidare inom buissness management
- Har väldigt svårt att säga emot
- Hatar mig själv för att jag röker
- Gjorde ett jävligt surt misstag igår som jag inte kommer glömma
   på länge
- Älskar nattlivet.
- Vet att jag kommer bli krogägare inom 10 år.
- Bloggar allderless för sällan, hehe..

Hoppas du hör av dig..

Yours Sincerely  /   D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0