Utmaning igen..




Utmanad av Mickey Mike!

10 Saker som du tycker om
      - Helger
      - Kännslan av att man är nöjd med sin vardag
      - Mitt jobb på Play.Bar
      - Mina nära och kära
      - Människor med sunt förnuft
      - House Musik
      - Kollegorna
      - Min nya lägenhet =)
      - Mickey-Mike
      - Familjen

9 Drömmar
      - Ha en mer än okej vardag
      - Bygga upp ett nattklubbs emperium
      - Bo på Manhattan
      - Inte leva ensam?
      - Vara ekonomiskt oberoende
      - Leva livet helt enkelt
      - Kunna spela gitarr
      - Ha en vingård ngn stanns
      - Äga schyssta bilar

8 Yrken som jag inte tänker utöva
      - Städare
      - Fönsterputtsare
      - Bibliotikare
      - Sopgubbe
      - Lastbilschaffis
      - Telefonförsäljare
      - Bananskalare
      - Buttler

7 Saker som får dig att må dåligt
      - Kännslan av svek
      - Bli lurad/blåst
      - Otrohet
      - Ångest
      - Oliver
      - Falska/fega människor
      - osv

6 Saker du vill äga
     - Nattklubbs imperium
     - Cadillac Escalade
     - Fett Hus i någon varm stad
     - Snygg våning på Manhattan
     - En fin resturang
     - Massa Fina kläder

5 Städer jag kan tänka mig att bo i
     - New York
     - Saint Tropez
     - Göteborg
     - Los Angeles
     - Barcelona

4 Saker som du är nöjd med dig själv
     - Mitt jobb
     - Min oermotståndliga charm
     - Mitt sätt att alltid kunna se ngt bra i alla situationer
     - Mina framtidsplaner
 
3 Människor du saknar i din vardag
     - Mina bortgånga
     - Alla dom kompisar man mist kontakten med
     - Dig?

2 Mardrömmar
     - Dö ensam
     - Att en nära skulle gå bort

1 Idol
     - Svårt att sätta ffingret på EN men får nog bli
       mina päron


 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0