Halloween..

Halloween..


Kopian dvs JAG ..........

Då var det dags för den tiden som jag ivanligafall brukar avsky,
Halloween! Man måste klä ut sig och hålla på för att inte bli uttittad,
haha.. allt är typ tvärtom. Men ir så klädde jag fan ut mig.. och inte
till vem som hellst utan Fredde som jobbar på Play.Bar.
utan att skryta för mycket så var det så jävlar likt!!
Vissa av freddes polare som han kännt i flera år kom fram och var
sura för att jag/fredde inte hade vinkat när dom sett mig.. Haha!


.......... Orginalet, dvs Fredde

Hade as kul på jobbet i lördags. =) Alla i personalen var
utklädda förutom vakterna, *host host* ;) hehe.
* Kenneth var en Al Quaida självmordsbombare
* Patrik var någon form av kvinnlig stålmannen med läppstift
* Epic var Joker i Batman
* Malin var en snuskig/porrig polis
* Fredde var en bög polis
* Jag var orginal-fredde
* Jox var en piga (tror jag)
Hur som hellst så var vi alla skit snygga. kort kommer på alla snart..
Fick besök av en väääääldigt full Catta och en vääääldigt full Agneta
med en stukad fot efter jobbet och långt in på småtimmarna..
jag måste säga att det var ganska underhållande att se dom små
liven springa runt och sjung olika film-låtar. haha.. allt finns på film
och kommer utan tvekan läggas upp på Youtube.. =D Moahaha!!

hehe..

Nej nu ska jag ut en sväng på stan.. Ring om du är kaffe sugen?? ;-)

Yours Sincerely /  D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0