Händelserik vecka...

Jadu, mycket har hänt den förra veckan.
Det kan vara en anledning till varför jag inte bloggat.
Just nu sitter jag hemma hos Mikey-Mike.
Här gick jag upp JÄTTE TIDIGT för att väcka honom och han hade
redan gått upp när jag ringt honom. Han har inte bryggt kaffe ännu
och det har gått typ en timme!! Pian a.k.a Pigan kom vilket iofs var
trevligt men hon kommer med dom mest wronga kommentarerna
"Micke? Har vi petting nu?" Haha! 1-0 Pigan....!
I helgen så var jag och micke på Magnus Betnér i Kalmar. as kul..
tack micke! =)

Saknar New York. :( 




Yours sincerely   / D

Kommentarer
Postat av: Pian

Jag heter inte pigan DANIEL!!! ;D

2008-11-23 @ 19:43:19
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0